Kerimäen Vanhusten ja Vammaisten Tuki ry on yleishyödyllinen, voittoa tavoittelematon yhdistys. Tarkoituksena on toimia vanhusten ja vammaisten sosiaalisen aseman ja asunto-olojen parantamiseksi sekä heidän toimintakykynsä ylläpitämiseksi ja edistämiseksi. Puruveden palvelutalo on valmistunut vuonna 1999 ja sitä on laajennettu vuonna 2006. Tarjoamme tehostettua palveluasumista 38:lle asukkaalle.

Yhdistyksellä on kolme rivitalokiinteistöä Kerimäen kirkonkylällä:
Ota yhteyttä puhelimitse:
Anu Kastikainen Puh: 050 376 2810
Puheenjohtaja: Tapani Hannonen
Varapuheenjohtaja: Pirjo Juuti
Jäsenet:
Pekka Palm
Olavi Nousiainen
Maire Hämäläinen
Satu Rissanen
Markku Nousiainen
Pääset tutustumaan omavalvontasuunnitelmaan klikkaamalla alla olevaa painiketta
Bingo on ollut kesätauolla kun kesällä on monenlaista muuta ohjelmaa tarjolla. Juhannusbingo pidettiin tänään. Muutama päivä juhannuksen jälkeen. Runsas oli bingossa osanotto ja pelisäännöt hyvin muistissa.
" tässähän pittää olla tarkkana".
Muutamana kesänä olemme tehneet kahvilaretkiä pienryhmissä. Tänään taksinkyytiin nousi naisporukka ja suuntana oli Kakkukaaos-kahvila Kerimäellä. Lasivitriineissä oli monenlaista herkkua, makeaa ja suolaista. Siitä jokainen retkeläinen valitsi mitä halusi kahvin kanssa nauttia. Ihastelimme kahvilassa Kerimäen kirkon pienoismallia, aitoa käsityötä. Ja ulkona ihmettelimme kun oikea kirkko on paketissa remontin takia.
Katse suuntautui myös sankarihautausmaalle.
" tuolla on miun veljen hauta. Se kaatu 21 vuotiaana".
Suoraan kahvilasta pääsimme konserttiin palvelutalolle. Musiikin maisterit, sellisti Katariina Selenius ja kitaristi Santeri Rautiainen soittivat kauniita kappaleita. Kiitos vierailusta ja musiikkihetkestä ❤️. ... LisääVähemmän
1 CommentKommentoi Facebookissa
Onpa kiva kuulla että kaikkea kiintoisaa on järjestetty!
Päivän ihmettelynä olivat kauniit, kukintansa aloittaneet, pionit. Ja miten kaikki kasvit olivat kasvaneet hurjasti juhannuksen aikana. ... LisääVähemmän
1 CommentKommentoi Facebookissa
Aivan uskomattoman kauneita ovat nuo pionin kukat. Muutkin kukat loistavat auringon kanssa kilpaa.
"Suviyön valo,
niin herkkä ja hiljainen,
koskettaa rantaa, mieltä ihmisen.
Koivujen tuoksu ja järvenpinnan syli,
kantaa meidät arjen murheiden yli.
Pysähdy hetkeksi, kuuntele tuulta,
ei juhannuksena kauniimpaa laulua kuulla."
Erityisesti nyt on hetki kiittää kaikkia juhlapyhinä työtä tekeviä! Meilläkin henkilökunta on ympärivuorokautisesti tarjoamassa turvaa, hoivaa, seuraa ja maistuvaa sekä terveellistä ruokaa.
Asukkaat saavat viettää leppoisaa yhdessäoloa, kuntoilla, ulkoilla tai olla omassa asunnossaan tekemässä mitä tahtovat. Vieraat ovat aina tervetulleita. ... LisääVähemmän
1 CommentKommentoi Facebookissa
Leppoisaa Juhannuksenaikaa, teille kaikille sinne Palvelutaloon.